Spreading the Christmas cheer: beste gratis muziek van 2014


The best way to spread 
Christmas cheer, is singing loud 
for all to hear.

Een vrolijk kerstfeest mijn liefste Blackpoolers! Om jullie te bedanken voor jullie steun dit jaar, verzamelde ik een hoop geweldige singles en albums uit 2014 die gratis te downloaden zijn. Het gegeven dat je ze zonder betalen kunt binnenhalen, zegt niets over de kwaliteit van de muziek. Ik hou van onderstaande nummers en albums, sommigen haalden zelfs mijn jaarlijsten. Dat ze nu eenmaal gratis zijn, is louter toeval. 

Hiphop

ALBUM: Run The Jewels - Run The Jewels 2. Het album haalde de derde plaats in mijn jaarlijst.

ALBUM: Death Grips - Niggas On The Moon. Niggas is de eerste helft van het dubbel album The Powers That B. Er is weinig geweten over de release van Niggas' wederhelft, experimenteel hiphoptrio Death Grips ging namelijk even na het gratis verspreiden van Niggas uit elkaar. Iedereen hoort deze pauze echter met een korrel zout te nemen, dit is nog steeds de band die een piemel op de cover van een plaat zette. Niggas On The Moon is waarschijnlijk het minst sterke album uit hun discografie, maar hun vroegere werk was dan ook van een uitzonderlijk hoog niveau. Mijn favoriet: Say Hey Kid.


Indie

ALBUM: Radiator Hospital - Torch Song. Haalde de twaalfde plaats in mijn jaarlijst


Blue Hawaii - Mixtape. Mijn favoriete passage: Get Happy.



Hiss Golden Messenger - Brother Do You Know The Road (klik rechts: "opslaan als" of "download bestand als")


Strand Of Oaks - Shut In (klik rechts: "opslaan als" of "download bestand als")


0 reacties :

Een reactie posten